Menu 

Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 2.běh – 1. setkání

Místo, datum a čas konání kurzu
Další dostupné termíny zvoleného kurzu

  • Žádné kurzy v této kategorii
  • Informace ke kurzu

    Leták Asistent pedagoga a děti ze sociálně znevýhodněného prostředí_2.běh

    V případě dotazů se můžete obrátit na:


    UPOZORNĚNÍ:

    MODUL JE 50 HODINOVÝ, POKUD SE PŘIHLÁSÍTE,  JE TŘEBA ABSOLVOVAT VŠECHNY DÍLČÍ ČÁSTI.

    1. část: Prezenční setkání 16.1.2015 (8 vyučovacích hodin)

    • Komunikace (sebezkušenostní dílna)
    • Spolupráce s pedagogem (sebezkušenostní dílna).

    E-learning 1. část (14 hodin)

    • Obtížné situace v práci s AP, psychohygiena a seberozvoj
    • Sociálně pedagogické minimum, práce se skupinou/ práce se třídou
    • Chování a projevy dětí a SPUCH
    • Obtíže s rozvojem čtení, psaní, matematických kompetencí a jejich nápravy, pomůcky pro rozvoj trivia
    • IVP a praktická aplikace pro AP

    2 část: Prezenční setkání  20.2.2015 (8 vyučovacích hodin)

    • Krokování IVP
    • Práce se skupinou a sociometrie
    • Reakce AP v obtížných situacích při práci s dítětem (sebezkušenostní dílna)

    E-learning 2. Část (12 hodin)

    • Sociálně právní minimum pro AP (OSPOD, PPP, SPC apod.)
    • Sociální zázemí dětí a jeho důsledky ve vzdělávání
    • Spolupráce pedagog a AP, metodika práce AP s dětmi se SZN
    • Zásady spolupráce a komunikace s rodinou a komunitou dítěte
    • Legislativa týkající se AP
    • Case management – případová práce s rodinou, intervence v rodinném prostředí, spolupráce se sociálními službami apod.

    3. část: Prezenční setkání  27.3.2015 (8 vyučovacích hodin)

    • Kasuistický seminář
    • Sdílení zkušeností z praxe účastníků

    Místo prezenčních setkání je Langhans – Centrum Člověka v tísni, Vodičkova 37, 110 00, Praha 1

     

    Lektorský tým

    Mgr. Michal Dubec pracoval jako učitel na základní škole a gymnáziu. Od roku 2007 učí na katedře pedagogiky ZČU v Plzni. Zabývá se především sociální psychologií, konkrétně vedením dětí k sebeřízení a odpovědnosti prostřednictvím komunikace a prací se skupinovou dynamikou školních tříd a skupiny dospělých. Vytváří programy pro rozvoj lektorů neziskových organizací (LATA, CEGV Cassiopeia, TANDEM, Odyssea, Centrum pasivního domu). Píše skripta a pravidelně přispívá do periodik zabývajících se pedagogikou a andragogikou.

    Mgr. et Mgr. Martina Švandová, Ph.D. dlouhodobě se zaměřuje na problematiku speciálních vzdělávacích potřeb žáků, a to jako psycholog a speciální pedagog ve školských poradenských zařízeních. Podílela se rovněž na realizaci několika projektů zacílených na další vzdělávání pedagogických pracovníků a rozvoj pedagogických sborů škol. V současné době se věnuje psychologické diagnostice dětí a dospělých, reedukaci specifických poruch učení a lektorování.

    Mgr. Pavel Košák je absolventem CMTF UP v Olomouci. Působí jako koordinátor vzdělávání programu Varianty, Člověk v tísni, o.p.s., lektor a trenér IKV  pro pedagogy a úředníky, vede tréninky v ČR a na Slovensku. Absolvoval Kurz lektorských dovedností a další kurzy zaměřené na pedagogiku a práci s mládeží. V roce 2012 ukončil dvouletý výcvik Dobrodružství s kulturou Česko-německého kurzu v oblasti transkulturního učení (přístup ATCC).

     

     

    Dříve přihlášení / registrovaní účastníci kurzů



    Zapomněl/la jste heslo?

    Přihláška do kurzu
    • * Označení povinné položky
    • Zadáním uživatelského jména a uživatelského hesla získáte přístup na portál projektu, kde můžete: spravovat osobní údaje, evidovat své přihlášky a evaluovat absolvované kurzy. Přihlášením se do portálu můžete podávat přihlášky bez nutnosti opětovného vyplňování přihlašovacího formuláře.
    • V případě jakýchkoliv nejasností nebo problémů technického rázu týkajících se procesu registrace, neváhejte kontaktovat technickou podporu registračního systému.

    Zpět na nabídku kurzů DVPP