Evaluace kurzů DVPP Název kurzu * Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole (17.2.2015 - ZŠ Jihlava) Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole (18.2.2015 - ZŠ a MŠ Studenec Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD (ADD) (24.2.2015 - Výchovný ústav, střední škola a školní jídelna Buškovice) Žák dlouhodobě selhávající ve výuce (3.3.2015 - Olomouc) Problematika sexuální výchovy u žáků se ZZ (4.3.2015 - ZŠ Credo Olomouc) Žák s narušenou komunikační schopností (5.3.2015 - ZŠ Brno) Žák s poruchou autistického spektra (5.3.2015 - ZŠ a MŠ Bohuňovice) Problematika sexuální výchovy u žáků se ZZ (11.3.2015 - Olomouc) Žák dlouhodobě selhávající ve výuce (3.4.2015 - ZŠ Kunčina) Žák s poruchou autistického spektra (30.4.2015 - Olomouc Expresivně formativní metody a jejich využití v pedagogické praxi (4.5.2015 - MŠ, ZŠ a SŠ Slezské diakonie Český – Těšín) Žák s narušenou komunikační schopností (7.5.2015 - Olomouc) Žák s poruchou autistického spektra (14.5.2015 ZŠ a MŠ pro sluchově postižené – Ostrava) Vaše jméno * Vaše příjmení * Hodnocení lektora / lektorky kurzu 1. Podařilo se lektorovi / rce podat odborné téma srozumitelnou formou?(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 2. Vyjádřete míru jeho / jejích komunikativních a rétorických dovedností.(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 3. Byl / a lektor / ka skutečným odborníkem na dané téma?(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 4. Navštívil byste i další přednášku tohoto / této lektora / lektorky?(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 Hodnocení kurzu z hlediska přínosu 1. Téma kurzu odpovídalo potřebám pedagogických pracovníků v dnešní době.(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 2. Využijete vědomosti a dovednosti z kurzu Vy sám / sama ve své praxi?(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 3. Z hlediska zastoupení teoretických a praktických informací byl kurz spíše teoretický (volte 1), vyvážený (volte 4) nebo prakticky orientovaný (volte 7) * 1234567 Hodnocení kurzu celkem 4. Do jaké míry splnil kurz Vaše očekávání? Vyjádřete míru spokojenosti s kurzem.(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 5. Do jaké míry byl podle Vás naplněn cíl a obsah kurzu? (1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 6. Vyjádřete míru spokojenosti s obsahovým uspořádáním kurzu (např. řazení témat, střídání praktické a teoretické části, zařazení přestávek…)(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 7. Vyjádřete míru spokojenosti s organizačním zajištěním kurzu (např. pozvánky, administrativní aspekty, komunikace s organizátory…).(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 8. Vyjádřete míru spokojenosti s výukovými materiály.(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 9. Vyjádřete Váš názor na celkovou úroveň kurzu.(1 - nejhorší, 7 - nejlepší) * 1234567 10. Nejužitečnějším tématem pro Vás bylo * 11. Téma, které považujete za zbytečné: * 12. Prostor pro Vaše shrnující připomínky a postřehy ke kurzu: * 13. Jaké informace jste na kurzu postrádali? * Děkujeme za Váš čas a vyjádřené názory.